4 Temmuz 2012 Çarşamba

Şiirce hediye...

Kendimce sevdiğim birine hediye gitcek bu.. Umarım  beğenir.


Yalnız çerçevesini değiştireceğim, fotoğraflayabilmek için evde bulduğum bir çerçeveye iliştirdim hemen.


Yanında yine kendimce çok sevdiğim bir şiir kitabı eşliğinde sahibine gideceği günü bekliyor: )












Ve Turgut Uyar yine;

saçlarımı hep kestim tutacak kadar kalmasın dedim
çünkü bir başkaldırma ancak saçlarından tutulur

günleri bölümlediler ve sonra suya gittiler çoğu
babalar hep perşembe, anneler hep cuma olur.

2 yorum:

  1. Çok sevdi hem de çokkk...

    Yoolarımız iyi ki keşisti Ayşegül, o kadar zarif ve duyarlısınki, insanlara, dünyaya karşı umudu tazeliyorsun. Çok ama çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Beğenmene çok sevindim.
      Asıl ben sana çok teşekkür ederim.

      Sevgiler: )

      Sil