14 Mayıs 2012 Pazartesi

İlk işim: )

annemahsustan farklı amaca hizmet ettiğinden amacından şaşmasın istedim, bu blogu da açtım, vatana millete hayırlı olsun: )
Burda daha çok istediğim, düşlediğim, gülümseyerek yaptığım işleri yayınlayacağım.

Bu işler için dua edin de zaman benim için şirkette çok çabuk bitsin, evde akıp geçmesin: ) annemahsustan'ı okuyanlar bilir, kaç zamandır dikiş makinası diye sayıklayıp durduğumu ve bilmem kaç gb yapılacaklar klasörünü doldurduğumu.

Dikiş sevdasına tutulanlar genelde önlük, yastık, çanta gibi işlerle başlarlar. Ben de onlardan biri oldum işte.
Bana göre profesyonel anlamdaki ilk işim bu oldu. Ve hem ilk olduğunda hem de anneme yapıldığından anlamı da daha büyük oldu. Annem kullanmaya kıyamam ben dedi, çok ama çok beğendi. Heheh annem gibi usta terziden böyle bir iltifat almak daha da gaza getirdi beni: )

İşte benim anneme el emeği, göz nuru anneler günü hediyem...



15 yorum:

  1. Ayşegül , öncelikle yeni blog hayırlı olsun ve seni kutluyorum. Annen güle güle kullansın. Söyle ona kıysın kullansın. Sen onu kullanırken görünce çok daha memnun olacaksın biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Lale ablacım.

      Evet söyledim kullanacakmış. Ama özel misafirlerime kullanırım dedi, bakalım kimler özelmiş: )

      Sil
  2. El emeği hediye gibisi var mı...
    Fotoğraflardan gayet güzel görünüyor. Üzerini sen mi işledin, yanlış mı görüyorum?
    Annen çok sevinmiştir umarım. Ellerine, emeğine sağlık. Doğru yoldasın, devam et, diktikçe çok daha iyi dikmeye başlarsın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işledim üstünü, sıralı iğne mi ne diyorlarmış, ondan işledim. Aslında aklıma sonradan geldi, iğne ardı daha güzel olurdu...
      Sevinmez mi hem de çok sevindi. Bu da bana yetti: )

      Çok sağol Semi...

      Sil
  3. Bu arada bu bloğuna neden izleyici olamıyorum?

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık el emeği hediye gibisi var mı :)
    bloğun hayırlı olsun zevkle takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. pek güzel olmuş önlükler!
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hani bana hani bana ..:))) Ellerinize sağlık, anneniz çok şanslı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bence ben şanslıyım annemin kızı olduğum için: )

      Bu arada blogu takip ederseniz ilerdeki projelerden belki size de düşer bir tane...

      Sil